Pan Vajíčko uvádí: Největší pecky totáčské reklamy

Otravná reklama na cokoli, počínaje prášky na praní i prostatu a konče novými auty, se na nás nepřetržitě valí ze všech televizí. Kde jsou ty časy, kdy ji uváděl pan Vajíčko, a ještě jsme se na ni těšili?
Krátké přestávky mezi jednotlivými pořady v Československé televizi za komunistů vyplňovaly záběry na hrající si koťata nebo reklama uváděná panem Vajíčkem.
Zelí místo banánů
Obchody zely prázdnotou, všichni pořád něco sháněli – tu nebyly dámské vložky, jindy toaletní papír nebo sůl… Tak na co vlastně byla reklama? Místo banánů se propagovalo zelí a místo nových aut prodejny autobazaru!
Pleš nebrat!
Veškerá reklama navíc musela projít bystrým okem cenzorů. Leckdy šlo o slovíčkaření – při inzerci koberců se nemohlo uvádět, že je lze natáhnout ode zdi ke zdi, protože to vyvolávalo bolševický termín »odezdikezdismus«.
Vtipný slogan »Holá hlava, holé neštěstí«, vytvořený pro kloboučnickou firmu, zase neprošel kvůli plešatému prvnímu tajemníkovi sovětských komunistů Chruščovovi.
Dnes už se tomu jenom smějeme, stejně jako reklamním spotům z doby reálného socialismu...
Med z Jednoty
Mezi nezapomenutelné reklamní spoty z osmdesátých let patří dialog dvojice medvědů: „A kde je vlastně brácha?“ „Šel pro med do Jednoty!“
Jezte zelí!
Při nadúrodě hlávkového zelí se objevily reklamy na úžasný zdroj vitaminu C, který lze vařit, krouhat, loupat, nakládat… Následoval bombastický slogan: Zelí.
Párky Bivoj
Z paměti diváků nevymizely ani párky pojmenované podle siláka ze Starých pověstí českých. Zvlášť když se daly „ohřívat přímo ve fólii, ve které přicházejí do prodeje…“
SLEDOVANOST SNŮ
V roce 1980 sledovalo I. program ČST denně průměrně 5 061 000 diváků v Čechách a 2 533 000 na Slovensku, II. program přibližně 2 572 000 diváků v ČR a 1 336 000 na Slovensku. O tom se teď žádné stanici ani nezdá!
Nejlepší reklama jsou mojí známí nebo jen nahodili nakupující kteří ví a nebo ví od známých co je dobré a co radějí nekupovat.Tomu říkam že se zboží chválí samo a nebo odrazuje.