Nové logo ČT: PARODIE! Je drahé a kopíruje dráhy!
Veřejnoprávní televize odtajnila nové logo. K 59. výročí, které připadá na 1. května, si nadělila modernější tvar a výraznější barvy své značky. A jak to tak bývá u nových věcí, vtipálkové si na internetu z obrázku už dělají srandu.
„Sjednotili jsme vizuální styl do logického celku,“ řekl generální ředitel Petr Dvořák. Nové logo vychází z původního. Zmodernizovalo ho grafické studio Aleše Najbrta, které vyslalo do světa i současné logo Českých drah.
Obě loga jsou si hodně podobná a právě to se mnohým lidem nelíbí. Na Facebooku už si z toho lidé dělají srandu a obrázky různými způsoby parodují. Nejdrsnější je asi přirovnání k dámskému přirození. A to za nový symbol ČT zaplatila 430 000 korun...
Průzkum u tří set lidí ale tvrdí, že se obrázek lidem spíše líbí. "Více než polovina lidí si nové logo přímo spojí s Českou televizí nebo s televizní obrazovkou a 20 procent dotázaných si s ním asociuje české národní barvy. Naprosté většině lidí (83 % dotázaných) se nové logo líbí, 15 % ho považuje za ucházející a jen 2 % respondentů se domnívá, že nové logo je špatné," informovala o výsledcích průzkumu Česká televize.
Hnus velebnosti...nechápem čo chýbalo starému logu. Renomované značky sa predsa nemenia, to by mal vedieť každý aspoň trochu schoppný manažér. Navyše Modrá na vlajke pôvodnej ČSR vždy reprezentovala Slovensko...preto sa V Česku vždy ladilo všetko do červeno bielej kombinácie.