Tabákový koncern čelí skandálu: Rozjel prý kampaň cílenou na omladinu!

Autor: yks - 
15. 5. 2019
12:44

Agentura Reuters informovala o kampani na nové cigarety využívající zahřívaný tabák. Nová metoda je podle svých zastánců zdravější než klasická metoda spalování, věc má ale háček. Tabáková společnost Phillip Morris totiž podle Reuters zacílila reklamní kampaň na internetovou mládež.

„Světoznámý výrobce cigaret Philip Morris zastavil globální marketingovou kampaň vedenou prostřednictvím sociálních médií,“ informuje Reuters na svých webových stránkách.

Podle agentury společnost využívala k propagaci výrobků služeb mladých vlivných osobností internetu, mj. i 21leté Rusky Aliny Tapilinové, jejíž kanál na Instagramu sleduje přes 84 tisíc vesměs mladých lidí.

Potížím by společnost mohla čelit zejména v USA. Tam totiž podle Reuters firma slíbila Úřadu pro kontrolu potravin a léků, že bude mladé lidi od nového produktu naopak odrazovat. Samotná společnost zareagovala ovšem rychle a problematickou kampaň zastavila.

„Jsme hluboce zklamání porušením našich vysokých standardů a děkujeme za to, že jsme na ně byli upozorněni,“ uveřejnila firma ve svém tiskovém prohlášení.

Sledujte pořady Blesk Zpráv

Epicentrum S prezidentem v Lánech Ptám se, pane premiére

Redakce Blesk Zpráv pro vás každý týden od pondělí do čtvrtka připravuje pořad Epicentrum s rozhovory na aktuální témata. Kromě toho vám pravidelně přinášíme názory prezidenta Miloše Zeman v pořadu S prezidentem v Lánech a zpovídáme i premiéra Andreje Babiše.

Zobrazit celou diskusi
Další videa