Kníže obráží hospody a popíjí s mladými, Sobotka rozdává oranžové růže
Je to známá věc, kníže má rád pivo. A také společnost mladých lidí. Kde jinde pak spojit obojí, než v hospodě, kde Karel Schwarzenberg rád posedí (nejen) s mladými voliči TOP 09. To lídr levicové ČSSD Bohuslav Sobotka vyrazil mezi lidi do ulic. A rozdával oranžové, nikoli rudé růže.
Karel Schwarzenberg se během začátku kampaně TOP 09 již stačil stát Jamesem Bondem (alespoň na oficiálních stránkách Topky), projet se tramvají spolu se svým "dvojčetem" Miroslavem Kalouskem a také několikrát zajít do hospody popít se svými voliči.
Schwarzenberg se těší na pivo
Že kníže pivo opravdu rád, je známá věc. Na svých oficiálních stránkách pak dokonce uvádí, ve které hospodě ho kdy budete moci zastihnout. Většinou se zde se Schwarzenbergem setkávají mladí voliči. Což byl ostatně i záměr při zakládání platformy zvané Fórum Karla Schwarzenberga, kdy se kníže nechal slyšet: "Prezidentská volba přitáhla k politice mnoho zejména mladých lidí. Chceme toho využít, nabídnout jim možnost diskusí nad důležitými tématy, prohloubit jejich zájem o politiku i o vstup do ní." Vedle toho by nyní Schwarzenberg rád posbíral i jejich hlasy v předčasných volbách do Sněmovny. Že se přitom do hospody těší, je patrné i z jeho profilu na Twitteru. Statusy, že vyráží na pěnivý mok, se to zde začíná jen hemžit. Inu, předvolební kampaň přináší politikům nejen strasti, ale i slasti.
Právě mířím na pivo do Koliby u Tří Králů v Prostějově. Těším se na setkání s vámi. #volim_hlavou
— Karel Schwarzenberg (@schwarzenberg_k) September 24, 2013
Sobotka růžemi nešetří
To lídr ještě donedávna opoziční ČSSD Bohuslav Sobotka vyrazil do ulic. Spolu s lídry ústecké kandidátky rozdával na severu Čech oranžové růže. Nikoli rudé, i když se ČSSD, zdá se, povolební spolupráce s komunisty tak úplně nebrání... Dnes se pak Sobotka stejně jako prezident Zeman přesunul na jih Moravy. A růže vzal s sebou. Potřebuje jich přitom pořádnou zásobu, během kampaně Sobotka na osobní setkávání s voliči sází a chystá se objet dalších 20 měst. "Všechny tiskoviny už jsou připravené. Billboardů je výrazně méně než v minulé kampani a většinu z nich řeší ústředí strany," dodal tajemník jihomoravské ČSSD Karel Kraus. Jen na jihu Moravy dá strana za kampaň zhruba kolem dvou milionů korun, celkově pak investuje až 90 milionů korun! To by bylo piv...
Všude vyhrál Karel,ale na hradě NENÍ!!!!!