Reklama s Topolánkem? Je neetická!

Autopůjčovna Sixt, která na billboardech použila fotografie předsedy ODS Mirka Topolánka, porušila podle Rady pro reklamu etický kodex. Billboardy odkazovaly na expremiérovu Toskánskou aféru.
Rada autopůjčovnu i média a firmy, které reklamu šíří, vyzvala, aby tuto reklamní kampaň ukončily. Autopůjčovna se zatím ke kritice nevyjádřila. Její zástupci řekli, že čekají na právní rozbor rozhodnutí rady.
Autopůjčovna na billboardy umístila Topolánka se sloganem "Sixt má auto pro každého". Chtěla tak využít mediální pozornost upřenou na aféru kolem dovolené předsedy ODS v Toskánsku. Na jedné z fotografií z Itálie totiž Topolánek stál vedle jeepu, který mu pronajala právě autopůjčovna Sixt.
„Jsme apolitičtí, chceme zdůraznit, že je pro nás zákazník opravdu každý,“ komentoval kampaň již dříve v médiích generální ředitel Sixtu František Pačes.
Podle Rady pro reklamu ale reklama nesmí zobrazovat žádné žijící osoby, ani na ně odkazovat, pokud s tím předem nesouhlasí.
Autopůjčovna Sixt využila v reklamě politickou aféru i v Německu, uvedl minulý týden server iDnes.cz. Na billboardy si tam Sixt dal ministryni zdravotnictví Ullu Schmidtovou.
Politička čelila kritice médií a politických oponentů kvůli tomu, že odjela na dovolenou do Španělska služebním vozem s řidičem. Auto jí tam ale ukradli. „Slibuji. Příště si pronajmu auto u Sixtu,“ oznamovala ministryně v reklamě autopůjčovny.
je normální cvok, kterému zapomněli v uzavřeném ústavu na klávesnici vypnout Caps Lock. Na jakýkoliv názor napíše nesmyslnou hovadinu...tipuji ho na 13ti letého blba.