Asi před třemi lety oslovila zemědělce z hájovny na samotě u Vyškova v tamním hypermarketu obchodní zástupkyně. „Ptala se, zda souhlasím s poplatky u lékaře a vyptávala se i na můj pitný režim. A vzala si na mě telefonní číslo,“ říká muž.
Škrabal byl totiž zvědavý, o co jde. A za dva měsíce si po telefonátu z firmy šel do vyškovského hotelu vyzvednout »dárek«, který prý vyhrál v loterii.
„Když jsem ale zjistil, že jde o předváděcí akci, tak už jsem tam nevkročil a rozhodl jsem se udělat jim antireklamu. A začal jsem v hypermarketu varovat lidi, které naháněči té firmy dál oslovovali. Šlo hlavně o seniory, ale pak se zaměřili i na mladší zákazníky,“ vysvětlil Petr Škrabal.
Kazil jim špinavé kšefty
Kšeft šmejdům kazil vždy, když jel do obchodu nakupovat. A podle něj to mělo asi úspěch, neboť lovci důvěřivců se v prodejně už dva měsíce neukázali!
„Předváděcí akce, kde se za přemrštěné ceny nabízí zákazníkům zboží mnohem nižší hodnoty, jsou podle mě podvod. A jejich pořadatelé se bezostyšně zaměřují hlavně na důchodce, z nichž jen tahají jejich úspory,“ míní zemědělec.
Blesk podle něj rozjel bojem proti šmejdům veřejně prospěšnou akci, protože se zastává hlavně starších lidí, kteří jsou podobnými podivnými praktikami nejvíc ohrožení.