Asi před třemi lety oslovila zemědělce z hájovny na samotě u Vyškova v tamním hypermarketu obchodní zástupkyně. „Ptala se, zda souhlasím s poplatky u lékaře a vyptávala se i na můj pitný režim. A vzala si na mě telefonní číslo,“ říká muž.

Škrabal byl totiž zvědavý, o co jde. A za dva měsíce si po telefonátu z firmy šel do vyškovského hotelu vyzvednout »dárek«, který prý vyhrál v loterii.

„Když jsem ale zjistil, že jde o předváděcí akci, tak už jsem tam nevkročil a rozhodl jsem se udělat jim antireklamu. A začal jsem v hypermarketu varovat lidi, které naháněči té firmy dál oslovovali. Šlo hlavně o seniory, ale pak se zaměřili i na mladší zákazníky,“ vysvětlil Petr Škrabal.

Kazil jim špinavé kšefty

Kšeft šmejdům kazil vždy, když jel do obchodu nakupovat. A podle něj to mělo asi úspěch, neboť lovci důvěřivců se v prodejně už dva měsíce neukázali!

„Předváděcí akce, kde se za přemrštěné ceny nabízí zákazníkům zboží mnohem nižší hodnoty, jsou podle mě podvod. A jejich pořadatelé se bezostyšně zaměřují hlavně na důchodce, z nichž jen tahají jejich úspory,“ míní zemědělec.

Blesk podle něj rozjel bojem proti šmejdům veřejně prospěšnou akci, protože se zastává hlavně starších lidí, kteří jsou podobnými podivnými praktikami nejvíc ohrožení.

Blesk proti šmejdům!
Autor: Infografika Blesk