Vítězná cestovní kancelář nabízí zájezdy na více než 350 míst a ročně si její zájezd koupí přes 40.000 lidí. Druhé místo získala kancelář BON TON a třetí CK Adventura. V Česku působí zhruba 1000 cestovních kanceláří.

V kategorii nejlepší turistický produkt získali nejvyšší ocenění zástupci společnosti Partnerství za produkt Labská stezka, který je evropským cykloturistickým fenoménem. Velká část její trasy je sjízdná mimo silnice od hranic s Německem proti proudu až do Krkonoš.

Za nejlepší lázeňský a wellness balíček byly oceněny Lázně Luhačovice s produktem, který odkazuje na televizní seriál a nazývá se Týden v hotelu Popper aneb Za četníky do Luhačovic.

Nejlepší elektronický projekt připravil Pardubický kraj. Jeho turistický portál Vychodni-Cechy.info je podle poroty přehledně a intuitivně uspořádaný a poskytuje turistům maximum informací.

Nejlepší kampaň měla Centrála cestovního ruchu Východní Moravy s názvem Baroko s kouzlem rozmanitosti. Porotu zaujala kreativitou a schopností zaujmout a aktivně zapojit uživatele formou soutěže.