"Očekáváme významný růst. Nezáleží na tom, jestli se dostaví za dva nebo za tři roky. Ale přinejmenším v dalších deseti letech růst vidíme," dodal. Během deseti let se podle jeho názoru budou v Číně prodávat tři miliony aut ročně.

Audi vstoupila na čínský trh záhy a je zde stále nejprodávanějším prémiovým vozem. Na paty jí ale šlapou nové modely mercedesů od další německé automobilky Daimler. Šéf značky Mercedes-Benz pro čínský trh Hubertus Troska se dokonce domnívá, že tři miliony vozů ročně se prodají už za pět let.

Německé automobilky zatím pokrývají 70 procent trhu s luxusními vozy ve druhé největší světové ekonomice. O část tohoto podílu ale mohou brzy přijít, protože na čínský trh vstupují další výrobci luxusních aut a sportovně-užitkových vozů.

Automobilka Audi je stejně jako česká Škoda Auto součástí německého automobilového koncernu Volkswagen.