Při výluce technici nejprve odpojili veškeré napájení a demontovali přívodní kolejnici, rozebrali a odvezli staré výhybky včetně starých pražců a přibližně 600 tun starého štěrku. "Následně došlo k vyčištění, opravě a penetraci systému odvodnění celého výhybkového objektu a k navezení a instalaci nového štěrku a pražců," uvedl Štábl. V poslední fázi výluky technici osadili nové výhybky, kolejová křížení i přívodní kolejnici, vše zapojili, seřídili a provedli potřebné zkoušky.
Po dobu výluky DPP zavedl náhradní autobusovou linku XC, kdy v pracovní dny bylo pravidelně vypravováno 41 kloubových vozů, z nichž bylo 27 nízkopodlažních. O víkendu náhradní autobusová doprava zahrnovala 25 nízkopodlažních kloubových vozů.
Další výměny výhybek DPP plánuje na rok 2016 či později.