RegioJet se nyní nechce k záležitosti vyjadřovat, nicméně pro slovenský deník SME Jančura prohlásil, že ZSSK blokuje pokladny, které nevyužívá k prodeji jízdenek. Podle Pavlikové je však situace jiná. "Výpověď z pronájmu ZSSK by byla neetická. Dopravce do úprav investoval v minulosti 11 milionů slovenských korun (10,3 mil. Kč)," uvedla Pavliková.
Jančura vyhrožuje dokonce soudním sporem. Tvrdí, že bude po ŽSR vymáhat náhradu nákladů, protože na Slovensku si podle něj kupuje jízdenku ve stanici 90 procent cestujících. Nabídl prý ZSSK převzetí pokladny a úhradu části nákladů za předchozí rekonstrukci, konkurenční dopravce však nabídku nepřijal.
Košická stanice se navíc momentálně rekonstruuje a ŽSR všechny komerční nebytové prostory pronajaly investorovi stavby společnosti Achiles Slovakia. Výjimkou jsou provozní a ostatní prostory, do nichž spadá i zákaznické centrum ZSSK. "RegioJet má nárok na pronájem kapacit na prodej jízdenek, ovšem jen těch, které jsou volné. Snažíme se dopravci vyjít maximálně vstříc, možnosti jsou však omezené. V úvahu tak přichází pronájem prostor, které by poskytla společnost Achiles, případně volné plochy ŽSR. Například na nástupišti či v předstaničním prostoru," uvedla Pavliková.
Cestující z Košic si tak nějakou dobu jízdenku na nádraží nekoupí. Jančura chtěl vyjet s jedním párem vlaků Praha - Košice až od nového jízdního řádu v prosinci, nástup však uspíšil. Od prosince vyjede také se třemi páry vlaků na čistě vnitrostátní trase Bratislava - Košice, kde bude konkurovat vlakům InterCity národního dopravce.