RegioJet vstoupil na 100 kilometrů dlouhou trať na jihu Slovenska v březnu 2012. Na přepravu cestujících nasadil komfortnější soupravy, než tam v minulosti provozoval státní dopravce ZSSK Slovensko, a zkrátil také intervaly mezi spoji. Smlouva se státem zajišťuje RegioJetu dotace na provoz vlaků do roku 2020.
"Máme problémy s pokrytím špiček. Jde o to, abychom posílili soupravy, aby byly delší. Soupravy by se prodloužily tím, že by byly zdvojeny," řekl Jančura. Ve špičce dopravce jezdí na regionální trati třikrát za hodinu. Jančura upozornil, že po 17. listopadu, od kdy by měli studenti a senioři na Slovensku cestovat vlakem zdarma, se počet cestujících na železnici zvýší.
RegioJet loni na trati Bratislava-Komárno přepravil 1,78 milionu lidí, za necelý rok 2012 to bylo 1,25 milionu pasažérů. Od začátku letošního roku do 26. září využilo služeb RegioJetu na této lince 1,39 milionu lidí.
Zavedení bezplatného cestování vlakem pro studenty a seniory dříve v tomto roce slíbili vládní sociální demokraté premiéra Roberta Fica coby jedno z opatření na zlepšení životní úrovně lidí.
Železniční trať z Bratislavy do Komárna na jihu země v minulosti nepatřila mezi nejvytíženější na Slovensku. V okolí Bratislavy ale prochází lokalitami, kde v posledních letech vyrostlo mnoha rodinných a bytových domů. To se projevilo v zahuštění automobilové dopravy a vytváření kolon v dopravní špičce.
RegioJet vybudoval záchytná parkoviště na nádražích v Dunajské Středě a Kvetoslavově a podle dopravce by jejich kapacitu bylo třeba rozšířit. "Naučili jsme cestující jezdit k nádraží svým autem nebo na kole a přestoupit na vlak do Bratislavy," řekl Jančura.
Dopravce od 12. října prodlouží dosavadní spojení Prahy, Ostravy a Žiliny dále na Slovensko do Ružomberoku, Liptovského Mikuláše, Štrby, Popradu, Spišské Nové Vsi a do Košic. Zároveň od poloviny letošního prosince zahájí provoz na lince z Bratislavy do Košic, kde chce konkurovat spojům ZSSK vyšší kategorie InterCity.
RegioJet také připravuje nabídku pro slovenské ministerstvo dopravy na zajištění osobní rychlíkové dopravy na hlavním železničním tahu spojující dvě zmiňovaná největší slovenská města. Rychlíky na trati nyní provozuje státní dopravce.