Z městské hromadné dopravy DSZO loni utržila 118,952 milionu korun, o rok dříve to bylo 119,506 milionu. Pokles je dán menším počtem cestujících, který se meziročně snížil asi o 400.000 na 31,9 milionu. Nebyl ale zdaleka tak výrazný jako po předloňském zdražení jízdného zhruba o 30 procent, po němž ve vozech MHD ubylo meziročně 2,8 milionu lidí.
Mimo hlavní činnost - provoz MHD - má společnost další podnikatelské aktivity, které jsou zdrojem příjmů a snižují ztrátu vzniklou provozováním MHD. Nabízí zejména reklamní a opravárenské služby. Celkové výnosy DSZO tak loni činily 266,7 milionu korun, což je zhruba o čtyři miliony méně než předloni. Poklesu nezabránily ani vyšší dotace na provoz MHD.
Dopravní podnik loni obdržel o 2,8 milionu korun více než v roce 2012, celkem tedy 108,3 milionu korun. Zlín loni poskytl DSZO dotaci 89,31 milionu korun (plus 2,39 milionu Kč), Otrokovice 13,35 milionu (plus 357.000 Kč), Želechovice nad Dřevnicí 703.000 korun (plus 5000 Kč), obec Bělov 19.000 Kč (v roce 2012 nic) a Zlínský kraj 4,92 milionu Kč (plus 660.000 korun).
Vozidla DSZO najela loni zhruba 4,79 milionu kilometrů, tedy o 80.000 méně než o rok dříve. Společnost zaměstnávala průměrně 331 lidí, meziročně o devět méně. Řidičů MHD z toho bylo 184, stejně jako v roce 2012. Podnik ke konci loňského roku provozoval 90 vozidel MHD, 35 autobusů a 55 trolejbusů. Devět trolejbusů bylo loni koupeno nových.
Dopravní společnost Zlín - Otrokovice vznikla v roce 1995. Město Zlín v ní spolu se Želechovicemi nad Dřevnicí, které byly dříve jeho součástí, vlastní 87procentní podíl (obci z něj patří necelá 2,5 procenta), zbylých 13 procent připadá na Otrokovice.