Bankomat obral klientku

Paní Olgu Zipsovou připravil bankomat o peníze, eBanka jí ale reklamaci dvou ztracených tisícovek neuznala
O dva tisíce korun připravil bankomat Olgu Zipsovou (58) z Opavy. Místo 20 tisíc korun vydal klientce eBanky 18 tisíc. Přestože vybírala přímo v pobočce v centru Opavy a chybu oznámila ihned v pokladně, chybějících peněz se nedočkala. Banka reklamaci neuznala. "Jsem čtyři roky jejich klientem. Dosud jsem byla spokojená, ale po této události jsem jejich přístupem hodně zklamaná," svěřila se paní Olga. "Zarazilo mě, že přístroj nadvakrát přepočítával částku, kterou jsem zadala. Až po delší prodlevě mi vydal 18 tisíc, ačkoliv na stvrzence bylo uvedeno 20 tisíc. Peníze jsem třikrát přepočítala a hned reklamovala u pokladny," vyprávěla Zipsová. Pracovnice klientku ujistily, že se bankovka někde v bankomatu najde a sepsaly reklamaci. Peníze však nenašly a banka reklamaci neuznala. "Občas se stane, že bankomat vydá méně peněz, bankovka někde zapadne. Vždy se dohledala a vrátila majiteli. Bankomat jsme rozebrali do šroubku, ale nic nenašli," vysvětlil mluvčí eBanky Tomáš Kofroň. Pracovnice banky vyloučily, že by přístroj vydal peníze někomu jinému. "Prošly jsme účty před i po výběru paní Zipsové. Byly v pořádku," ujistily. Vedení eBanky neučiní gesto a své věrné klientce spornou sumu nevyplatí. "Spustili bychom tím lavinu dalších reklamací v případech, kdy k nedošlo k pochybení banky," dodal Kofroň.