Kajínek na billboardech je a není

To je ale nápad! Jiří Kajínek (43), který svůj úsměv na billboardech propůjčil pro propagacii jednoho rádia, z poutačů zmizel, ale přesto na nich je...
To je řešení! Rádio, které pro svou propagaci využilo rozesmáté tváře odsouzence na doživotí Jiřího Kajínka (43), respektovalo názor Rady pro reklamu a pětistovku "neetických" billboardů upravilo. Zachovalo se ale jako chytrá horákyně z pohádky - Kajínek díky přelepce "NEDOPORUČENO" z poutačů zmizel, ale přesto se pod ní směje dál. "Ještě jsem neviděl, jak se rádio s doporučením arbitrážní komise vypořádalo," řekl včera prezident Rady pro reklamu Radek Pokorný. A to už na dobré polovině billboardů zmizel Kajínkovi úsměv z tváře! Podle programového ředitele rádia Petra Žižky se na zbytku kontroverzní reklamy přestane Kajínek smát nejpozději v pondělí. "Vyhověli jsme radě a poutače jsme upravili, aby nebyly v rozporu s etickým kodexem," řekl včera Žižka. Prezidentovi Rady pro reklamu Blesk snímek s cudně zakrytým Kajínkem poslal k posouzení. "Já si nejsem zcela jist, zda toto řešení je v souladu s rozhodnutím arbitrážní komise," reagoval. Prý se znovu sejde arbitrážní komise a změnu billboardu směrem k etice posoudí.