„Cestujícím doporučujeme, aby sledovali náhradní informační tabule v obou terminálech a soustředili se na letištní hlášení,“ uvedlo letiště na síti X. V pátek ruzyňské letiště zasáhl celosvětový výpadek odbavovacího systému GoNow, který v Praze používá sedm aerolinek. Dopravci cestující museli odbavovat ručně nebo v náhradním systému.

Podle Divíškové středeční výpadek informačních systémů postihl kromě informačních tabulí na letišti i intranet, web a interní komunikační kanály letiště. V halách na obou terminálech už podle ní pracovníci letiště rozmístili cedule, které cestující informují o problému. 

Proč došlo k poruše?

Výpadek trval tři hodiny. Letiště na sociální síti X v půl páté informovali, že systémy zobrazení informací o odletu jsou nyní funkční a cestující mohou získat informace o svém letu jako obvykle. „Za případné nepříjemnosti způsobené cestujícím se omlouváme. Situace nemá vliv na provoz Letiště Václava Havla Praha. V současné době stále analyzujeme příčinu poruchy,” napsalo.

Fotogalerie
7 fotografií