„Úsměvných dotazů je celá řada. Mně osobně se líbí třeba dotaz: ‚Slyšeli jsme, že je v Praze hezká kavárna, řeknete nám, kde je?‘ Nebo: ‚Jak dlouho půjdeme pěšky do Kutné Hory?‘ “ zavzpomínala v pořadu Selfie z Prahy mluvčí Prague City Tourism Kateřina Bártová.

Do infocenter se chodí ptát jak turisté, tak Češi. To jde poznat i z povahy dotazů. Čeští občané se například pídí po tom, jak fungují kotlíkové dotace, nebo po příručce Vidlák v Praze.

Turisté se zase například zeptali, jak se dostanou do Česka, zda na pláž k našemu moři mohou dojet autem nebo proč není Václavské náměstí kulaté?

Každé naše informační centrum si vede speciální evidenci do souboru, kde mají jednotlivé kategorie. Takže víme, na která místa se turisté ptají, jaké akce je zajímají, a samozřejmě tam máme také sekci perličky, z nichž jsem vám některé vtipné otázky citovala,“ dodala mluvčí Bártová.

Na další hlášky z infocenter se podívejte ve zpravodajské show Selfie z Prahy. Dále se dozvíte, jaké změny se chystají v obchodech kvůli vážení ovoce a zeleniny:

Video
délka: 06:42.54

Odhaleno: Proč někde váží ovoce na pokladně a jinde ne? A nejblbější dotazy z infocenter v Praze. Matěj Smlsal, Matěj Šrám, David Vaníček