„Díky nové lávce se snadno dostaneme do stanice metra z železniční stanice, ale lávka propojí také ulice Chlumecká a Borská. Dnes je toto území rozdělené železniční tratí a výpadovkou směrem k Pražskému okruhu,“ řekl ČTK náměstek primátora Adam Scheinherr (Praha Sobě).
Při erotických show přivádí muže k orgasmu: „Ráda si hraju, ale muži ze mě mají strach,“ říká Terra (30)
Přechod silnice a kolejí budou tvořit dvě ocelové lávky zakončené dvěma věžemi, ve kterých bude schodiště a výtahy. Šířka lávek je naplánována na 3,75 metru a schodišť na 1,75 metru. Lávky budou přes Chlumeckou měřit 49,35 metru a přes železnici k nástupištím to bude 20,27, respektive 16,73 metru.
Železniční zastávka
Železniční zastávku vybuduje Správa železnic. Podle dokumentu schváleného radními by práce měly začít v dubnu letošního roku. Zprovozněna bude až po vybudování lávky, jejíž stavba by měla od zahájení prací trvat devět měsíců. Na stavbu lávky má magistrát letos 45 milionů korun. Na kolik přesně nakonec lávka vyjde, bude záležet na výsledku výběrového řízení.
Kromě proměny na Rajské zahradě čeká Prahu 14 rekonstrukce terminálu u stanice metra Černý most. Cílem je nahradit zastaralé konstrukce, které jsou ve špatném stavu. Zlepšit se má také propojení mezi metrem a autobusy a terminál bude připraven na případné přivedení tramvajové tratě.
Pokládka posledních tzv. vyzařovacích kabelů sítě LTE mezi stanicí pražského metra Rajská zahrada a Černý most. (24. listopadu 2021) CNC/Jan Zázvorka