Na plátně se objeví téměř 300 spotů z pěti desítek zemí. „Reklamožrouti letos servírují reklamy chytré, inteligentní, exotické, ale i kontroverzní podpásovky či historické spoty. Diváci si tak vychutnají přehlídku toho nejlepšího, co reklamní svět za poslední rok vytvořil,“ uvedl mluvčí akce Jana Krupičková. Diváky čeká doprovodný program.

Letošní výběr podle pořadatele Davida Horáčka ukáže, jak do propagace vstupují i prvky typické pro kulturu určité země. Nejlepším příkladem je třeba pákistánská reklama na čaj natočená v bollywoodském stylu. Značka mobilních telefonů zase využívá trend selfie fotografií, zatímco jedna z automobilek natočila sexy reklamu o vztahu aut. Pětihodinové pásmo bude rozděleno do čtyř bloků se třemi přestávkami. Jde o největší nesoutěžní událost ve světě reklamy, která se koná přes 30 let, nyní ve více než 40 zemích. Každý rok se akce koná ve více než 150 městech, Praha a Brno jsou těmi tradičními.