Když loni v New Yorku napadl sníh, jeden z nejslavnějších světových youtuberů se rozhodl vyjet do ulic. Na snowboardu! Tažen autem projížděl centrem metropole s americkou vlajkou v ruce. Jen tak, pro zábavu. Proč vlastně nevyužít příležitosti? Video do dnešní doby vidělo přes 15 milionů lidí. Tradice nápadu je mnohem starší, proslavil ji ale především Casey Neistat.

Video
Video se připravuje ...

Video Caseyho Neistata, který vidělo více než 15 milionů lidí. youtube: Casey Neistat

Možná právě díky slávě a dosahu amerického tvůrce se rozhodli v Brně napodobit jeho kousky. Na snímku se centrem města také projíždí snowboarďák. Pár rozdílů ale najdeme. Zatímco Casey točil video prvoplánově pro zábavu, pivovar má komerční cíle. Místo vlajky si moravský jezdec nakonec dá, překvapivě, pivo. Na facebookových stránkách pivovaru se píše: „Trajf stojí? Šalina nejede? Nevadí, cestou na škopek nás nic nezastaví!“

Jeden z tvůrců, Oliver Staša, tvrdí: „Tak tohle se dělá každej rok, když napadne. Vymyslel to někdo v Kanadě před 10 lety... Jen jsme ještě nejezdili v centru, tak jsme si říkali, že to hecnem, a stočili to. A druhej den jsme dotočili tu pasáž s pivem.“ Společnost Redlooks, která video produkovala, se tak netají tím, že nápad není původní. Pouze jej přenesli do reklamy. Bohužel díky tomu původní myšlenka ztratila význam. Místo zábavy v zasněženém městě se z jízdy na prkně stává prostředek k dosažení cíle – půllitru piva.

Fotogalerie
5 fotografií