Skupinu představovanou v Domě umění spojují výstavní aktivity i společný pohled na uměleckou tvorbu, zejména respekt vůči jedinečnému autorskému projevu. Koncept výstavy se tak podle ředitelky Domu umění Terezie Petiškové vymyká současné módě tematických projektů, naopak zdůrazňuje svébytné umělecké vyjádření.
Pomyslný střed výstavy tvoří pódium ve tvaru zaniklé malé berlínské galerie, kterou vedly kurátorky výstavy Bettina Carlová a Ina Bierstedtová. "Galerie vytvořila střed určitého společenství umělců a teoretiků, kteří se potom rozešli do celého světa," uvedla Petišková. Návštěvníci v Domě umění najdou malby, kresby, fotografie, videa, instalace i objekty.
Paralelní výstavu věnoval Dům umění brněnské fotografce Marii Kratochvílové, jejíž dílo je spjaté s brněnskou konceptuální a akční scénou 70. a 80. let minulého století. Podle Petiškové se autorka snaží zachycovat z jevů a událostí jen to nejpodstatnější. Její dílo se proto vyznačuje skromnou, reduktivní estetikou. Některé jevy zkoumá dlouhodobě v sériích jako Sněhy, Asfalty a Botanická zahrada.
Výstavu mladých malířských nadějí v Adam Gallery pojmenovali Černý koně. Z děl studentů výtvarných škol vybíral renomovaný sběratel Richard Adam.