Důležitou disciplínu zvládla modernizovaná formule až v Györu, a to i přes silný vítr. Velké nasazení se projevovalo jízdou po dvou kolech na několika místech trati. Dragon dokončil vytrvalostní disciplínu na páté pozici, což týmu výrazně pomohlo v celkovém hodnocení závodu - vyšplhal se na sedmou příčku s rekordním bodovým ziskem. Sezona tak končí pro brněnské studenty úspěchem.

"Máme obrovskou radost, že jsme dojeli do cíle. Chyběl jen maličký krůček na vytoužené stupně vítězů, ale s výsledkem jsme i tak velmi spokojení. Auto jelo skvěle a dosahuje kvalit světové špičky. Udělali jsme za tuto sezonu pořádný skok kupředu," uvedl vedoucí týmu David Hodas.

Čtvrtá generace studentské formule se vyznačuje agresivnějším tvarem a nižší hmotností. Monopost má aerodynamickou úpravu s výrazným předním a zadním křídlem. Z nuly na 100 kilometrů zrychlí za 3,9 vteřiny, maximální rychlost je 140 kilometrů v hodině. Studenti pro novou generaci formule využili kompozitní materiály a uhlíková vlákna, čímž výrazně snížili hmotnost. Zůstali u motoru Husaberg FE 570, nezměnili ani barevnou kombinaci černá-bílá-červená.

Na designu, stavbě stroje a následném zajištění závodů se každoročně podílí až 40 studentů. Některé díly získávají od partnerů a sponzorů, jiné si navrhují a vyrábějí sami. "Učí se pracovat v týmu. Vzniká díky tomu spousta dobrých diplomových prací," uvedl nedávno děkan fakulty strojního inženýrství Jaroslav Katolický.