Foodora v Manifestu

„Nacházíme se teď v pražském Manifestu, populární restauraci, kde jako foodora pořádáme akci ke kampani ‚Lokální hrdinové‘. Kampaň jsme spustili na letošní září. Snažíme se tak zákazníkům zvýraznit ty nejkvalitnější pražské a brněnské restaurace,“ říká k akci marketingový ředitel značky foodora Jan Gemrich. Kampaň se zaměřila na Prahu a Brno, jaký byl její průběh? „Kampaň ‚Lokální hrdinové‘ byla určitě ta nejkomplexnější, kterou jsme dělali. Už jen z toho důvodu, že zvýrazňujeme konkrétní podniky. Pro tuto kampaň vzniklo přes čtyři sta formátů billboardů a plakátů, které jsme museli vyrobit, zprocesovat, zpracovat a následně vyvěsit po Praze a Brně,“ dodává Jan Gemrich.

Poslíčkem na den

Akce byla plná lidí a objevili se i oblíbení influenceři a taky hlavní ambasador Martin „Mikýř“ Mikyska. Ten si vyzkoušel roli kurýra. „S foodora mám dlouhodobou spolupráci a tahle kampaň se snaží ukázat restaurace, který dělaj dobrý jídlo a dovážejí ho samozřejmě hrdinové, díky kterým nemáš hlad, a to jsem byl dnes já,“ říká Mikýř a dodává: „Pro mě je hrdina každej, kdo zahltí můj hlad. Jestli mě ještě někdy uvidíte v roli kurýra nevylučuju, boží cesty jsou totiž nevyzpytatelné. Vždy, když se nebudu cítit dostatečně jako hrdina, sednu na moped a budu dělat lidi šťastnější, než jsem je dělal doteď. Dovezu jim jídlo.“

„Pokud jste tuto kampaň ještě nevyzkoušeli, tak si užijte nejkvalitnější pražské a brněnské restaurace, nyní s dopravou zdarma,“ vzkazuje závěrem Jan Gemrich.