Dětský srovnávač zboží – kvalitní a levné věci

Každá maminka jistě ocení dobrou radu ohledně mateřství. Může to být zkušenost jiné maminky, rada experta, ale i tip na to, kde najít kvalitní zboží pro dítě za rozumnou cenu. Nejen to nabízí Pidio.cz. Nový specializovaný dětský srovnávač zboží.

Funguje na obdobném principu jako například Heureka, nic neprodává, jen zobrazuje nabídku obchodů, které se specializují na dětské zboží. Pidio.cz má však lepší třídění řazení a filtrování. Protože jde o web, který se zabývá světem maminek, může toho nabídnout ještě více. A sice to, co ženy na mateřské ocení. Možnost diskuze s jinými maminkami, rady od odborníků, soutěže apod.Komunita, která se zde vytváří, je pro rodičky také důležitá.

Dětský marketplace – poradny, blogy, diskuze

Tento dětský marketplace je první svého druhu u nás. Jde o komplexní projekt, který propojuje hned několik světů. Jednak samozřejmě sdružuje komunitu maminek. Také na jednom místě shromažďuje kvalitní a ověřené produkty, denně zobrazí přes 200 000 výrobků. Rovněž tu své místo našli odborníci, kteří jsou uživatelkám (i uživatelům) k dispozici se svými radami. Budoucí maminky zde naleznou tipy k období těhotenství, pozvolna pak přejdou do fáze, kdy tu naleznou rady, až bude ratolest na světě.

A tyto tipy budou od expertů i ostatních maminek, které již nějaké zkušenosti mají. Jde tak o pestrý svět, který vám rozšíří obzory, protože ze svého okolí tolik cenných informací nezískáte. Většinou totiž maminky nemají kolem sebe dost dalších maminek s různorodými zkušenostmi. I když vám je oporou přímo vaše máma, její zkušenosti nejsou tak aktuální. Spousta zboží a možností tehdy, když byla těhotná, nebylo.

Dětské zboží – srovnávač cen

Jak funguje web Pido.cz? Začít můžete tím, že si založíte účet, tudíž budete mít přehled o svých aktivitách, budete se moct zúčastňovat diskuzí, registrace vám dovolí pokládat dotazy odborníkům. Vše je však anonymní, takže se nemusíte bát, že by o vašich trablích věděl celý internet. Co se týká srovnávače cen, tak ten je velmi propracovaný. Můžete si zadat do vyhledávače, co potřebujete, někdy vás však nenapadne vše, co byste potřebovali.

Vyhledávač je proto rozdělen na několik sekcí, ty mají navíc velkou nabídku podsekcí. Jednak vám usnadní hledání selekce dle toho, jestli jste ještě v očekávání, nebo už máte miminko. Pokud budete vybavovat dětský pokojík, možná vás nenapadne, co vše je třeba. S různými kolonkami vztahujícími se právě k dětskému bydlení si ale sama utříbíte, co bude třeba pořídit. A jestli si budete chtít projít nabídku e-shopů s dětským zbožím, je tu jejich velký přehled.

Dětský srovnávač – diskuze a zkušenosti

Rady a tipy. K nim se vztahuje hned několik sekcí. Jednak je tu možnost poradenství odborného. Stačí zaslat jakýkoli dotaz týmu zkušených lékařů, kteří poradí, jak vyřešit daný problém, na koho se obrátit, na co se připravit. Maminky „jedou“ rády v diskuzích a sdílejí si mezi sebou různé zkušenosti. Na tomto webu je sekce blogerek, kdy vám samotné maminky předají své zkušenosti.

Možná poradí s problémem nebo vás připraví na to, co může nastat. Co když se budete chtít na něco doptat či něco probrat? Když nemáte ve svém okolí nikoho, kdo by měl zkušenosti nebo není tak ponořen do mateřství, jistě uvítáte možnost diskuze na fóru. Právě tam si můžete zcela anonymně podrbat s ostatními holkami o dětech, zboží a koneckonců i o chlapech. Zde není žádné téma tabu. Koneckonců, můžete se podívat, jak ožehavá témata uživatelé na diskuzi již rozjeli.

Dětské zboží – nejlepší vyhledávač

Co tedy nabízí Pidio.cz? Projekt vymyslel v roce 2019 tým mladých lidí. Svým svižným pojetím tak nechali vzniknout platformě, kde maminky najdou vše, co potřebují. Zkrátka odpovídá trendům mezi rodičkami. Mezi ně patří potřeba komunikace s těmi, kteří jsou ve stejné situaci nebo těmi, kteří poradí odborně. Také hledají místo, které jim přehledně a rychle nabídne kvalitní zboží za rozumnou cenu, protože času nemají nazbyt. Na druhé straně i pro e-shopy je přínosné mít své místo na tomto srovnávači cen. Komunita se neustále rozrůstá, proto je příhodné být její součástí. Ať jste obchodník či maminka.