Překvapená Praha

Dvě nuly, jedna větší, druhá menší, pokryté tisícovkou speciálně vyrobených dekorací v podobě květin levandule a bobulí černého rybízu dosahovaly výšky až 7 metrů a byly umístěny na pontonu znázorňujícím plovoucí ostrov plný bylinek. Celková váha instalace přesáhla neuvěřitelných 1,5 tuny! Kdo za celým projektem stojí? Značka nealkoholického piva Zlatopramen Radler herbal 0,0% z portfolia pivovarů Heineken se svojí letní kampaní „Hrdé nuly“.

Autor: Heineken Česká republika, a.s.

Letní radovánky bez omezení

Umístění instalace odstartovalo letní kampaň Zlatopramenu s názvem „Hrdé nuly“, která představuje novinku na trhu Zlatopramen Radler herbal 0,0% a jeho největší přednost, kterou je 0,0% objemu alkoholu. Díky tomu si může dovolit vybízet spotřebitele k letním radovánkám bez omezení. Zlatopramen Radler herbal 0,0% je dostupný ve dvou nových příchutích: citrón, bezový květ a máta nebo černý rybíz a levandule

Video
délka: 02:31.75

Obří instalace dvou nul překvapila Prahu! komerční prezentace

Opravdových 0,0 %

Jedná se o jediný radler na českém trhu s naprosto nulovým obsahem alkoholu. „Rozhodli jsme se uvést na český trh unikátní produkt Zlatopramen Radler herbal 0,0% a ozvláštnit ho navíc o dvě nové bylinkové příchutě. Unikátní vlastností produktu je nulový obsah alkoholu, takže se spotřebitel nemusí omezovat v žádných letních aktivitách, ať už se jedná o cyklistiku, plavání nebo jízdu na vodě,“ vysvětluje tisková mluvčí Heineken Kateřina Veitová.

Fotogalerie
5 fotografií