26. květen 2019
Svátek slaví Filip, zítra Valdemar

Blesk vám poradí, jak shodit 3,5 kila za sedm dní!

/
  • Blesk přináší sedm tipů na rychle zhubnutí.
    11. ledna 2018 ● 08:00
     

    Během vánočních svátků podle statistik nabereme v průměru tři kila. Blesk vám dnes přináší dietu, během které bez větších potíží za týden shodíte 3,5 kila. Její obrovskou výhodou je, že nemusíte moc vážit ani počítat. Jednoduše každý den jíte jen jeden druh potravin. Dny ale mezi sebou nesmíte přehazovat. Hodně štěstí.

  • 1.

    1. Šťávový den

     

    Neslazené zeleninové šťávy prospívají celkovému zdraví.

     

    Povoleno: ✔ Litr stoprocentního džusu
                      ✔ Litr neslazené zeleninové šťávy
                      ✔ Šálek černé kávy

     

    První den jde o to, aby se vaše tělo pročistilo. K povolenému litru ovocného džusu a zeleninové šťávy máte povoleno neomezené množství vody a  neochucených minerálek.

     

  • 2.

    2. Ovocný den

     

    Ovoce není nikdy dost!

     

    Povoleno: ✔ Libovolné množství ovoce s výjimkou banánů. Ty můžete sníst maximálně 2.

     

    Milovníci ovoce si užijí. Jíst můžete cokoli a v jakémkoli množství. Tedy kromě banánů, které mají příliš vysoké množství cukrů. Druhý den by měla vaše váha ukazovat úbytek 0,5 kila.

     

  • 3.

    3. Rýžový den

     

    Rýže vám dodá potřebnou energii a minerály.

     

    Povoleno: ✔ 250 gramů rýže

     

                      ✔ 15 rýžových chlebíčků nebo oplatek

     

    Den předem si uvařte 250 g rýže (váženo v syrovém stavu) a množství rozdělte na několik porcí. Rýži můžete ochutit kečupem nebo sójovkou. Podle potřeby zažeňte chutě rýžovými chlebíčky. Nezapomínejte pít vodu nebo neslazené minerálky. Večer budete mít o kilo méně.

     

  • 4.

    4. Mléčný den

     

    Během mléčného dne si dopřejte jednu sklenici polotučného mléka.

     

    Povoleno: ✔ 250 ml polotučného mléka

     

                      ✔ 3 bílé jogurty 

     

                      ✔ 250 ml podmáslí

     

                      ✔ 250 g cottage tvarohu

     

    Dnešní den je pestrý, ale je třeba počítat a povolené dávky nepřekročit. Jogurty vyberte zásadně polotučné. Pokud jste vzorní, budete mít dalšího půl kila dole.

     

  • 5.

    5 . Chlebový den

     

    Chléb.

     

    Povoleno: ✔ 250 g fitness chleba

     

                     ✔ 250 g knäckebrotů

     

                     ✔ 2 celozrnné rohlíky

     

    Dvě kila dole zařídí chlebový den. Dávejte ale pozor při nákupu, ne vše, co je tmavé, je automaticky celozrnné. Čtěte řádně etikety, ať si zbytečně nepokazíte dosažený úspěch.

     

  • 6.

    6. Zeleninový den

     

    Zelenina, skvělá kombinace vítamínů a minerálů, která osvěží.

     

    Povoleno: ✔ Libovolné množství zeleniny

     

                      ✔ 300 g vařené zeleniny

     

    Je jedno, zda budete chroupat mrkev nebo dáte přednost rajčatům. Dnes má zelenina zelenou. K obědu se doporučuje 300 g vařené zeleniny, které zahřejí tělo i ducha. Přidat smíte i kostku bujonu a připravit si tak chutnou polévku.

     

  • 7.

    7. Bílkovinový den

     

    Kuřecí maso

    7. Bílkovinový den Povoleno: ✔ 250 g kuřecích prsou

                                                     ✔ 250 g sýra eidam (30%)

                                                     ✔ Vařené bílky z 5 vajec

    Závěr diety patří bílkovinám. Je jedno, jak maso, sýr a bílky nakombinujete, v každém případě nepřekračujte denní normu. A ráno, až se probudíte, máte 3 – 3,5 kila dole. Gratulujeme...

     

     

     

     

1080p 720p 360p
ČLÁNKY ODJINUD

Dnešní horoskopy