1. Pacient a jeho zdraví je v lékárně na prvním místě.
2. Každému pacientovi věnuje lékárník dostatek času.
3. Lékárna nabízí individuální přístup vycházející z konkrétních potřeb pacienta – zákazníka.
4. Samozřejmostí je nabídka odborného poradenství a konzultací profesionálních odborníků.
5. V nabídce lékárny je dostatečně široký sortiment.
6. Snahou lékárníka je vyjít vstříc požadavkům pacienta.
7. Lékárna při prodeji neupřednostňuje vybrané produkty a značky.
8. Při výdeji léků i prodeji potravinových doplňků sleduje lékárník jejich možné vzájemné nežádoucí účinky.
9. Lékárna se nesnaží za každou cenu, aby pacient odešel s určitým objemem zboží, rozhodující je, zda mu byla poskytnuta potřebná rada či informace.
10. Lékárník ctí etický kodex České lékárnické komory (www.lekarnici.cz).