Majitel liney má pak jistotu, že si k němu s chutí přisednou mladší kolegyně...

Doma tahle koupě projde, neboť manželka ocení objemný kufr (500 l), kvalitní a pohledný interiér a velmi zdatný posilovač řízení.

Fotogalerie
3 fotografie

Špatná zpráva je, že řidič skoro nerozezná titěrné údaje na multifunkčním displeji a nezařadí šestku. Ta tomuhle vozu se svižným motorem citelně schází.

A když bude chtít své spolujezdkyni vytáhnout z kufru zapadlý deštník, přivodí si podezřelé skvrny na kalhotách v oblasti stehen. Samozřejmě proto, že zavazadlový prostor připomíná Macochu a je třeba se přitisknout k vlhkému nárazníku. Chtělo by to variabilní přihrádku, kluci turecký... Auto je totiž vyrobené ve stínu mešit. Jenže tenhle fi at není poznamenán žádnou podezřelou exotikou.

I při vyšší rychlosti než povolené v něm nic nedrnčí ani na holešovických kočičích hlavách, má výborný podvozek a téměř předimenzované brzdy. Vnitřní prostor je na jedničku, dva cestující vzadu mají místa dost a navíc k dispozici dobře řešený stoleček na nápoje, zasazený do zadního opěradla. Řidičovi však trochu vyschne, do svého držáku plastovou lahev prostě nedá. A svlažit by se potřeboval, zvlášť když zjistí, že linea ve městě bumbá hodně přes 9 litrů...


Linea 1,4 T-Jet 16V
Motor: 1,4
Největší výkon: 120 k
Nejvyšší rychlost: 195 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 9,2 s
Kombinovaná spotřeba: 7,4 l
Zavazadlový prostor: 500 l
Cena: 509 000 Kč


Pozitiva:

Výborné jízdní vlastnosti
Kvalitní zpracování interiéru
Výkonné brzdy

Negativa:

Absence šestého rychlostního stupně
Nečitelný displej
Vyšší spotřeba