Jelikož ale Volt přijde na trh až v polovině roku 2010, jsou to plány nanejvýš odvážné. Největší výzvou bylo podle vedení GM a konstruktérů snížit spotřebu elektrické energie u stěračů, rádia a klimatizace. elektroniky a ceny práce vyhnaly cenu na 40 000.

Fotogalerie
2 fotografie

GM si od Voltu slibuje, že koncernu pomůže k sesazení Toyoty z postu lídra ve vývoji technologií. Toyota se ale nechala slyšet, že rovněž v roce 2010 uvede svůj vlastní plug-in hybrid, který bude soupeřit přímo s Voltem.

Obě vozidla budou používat malý benzínový motor, který bude nabíjet soustavu Li-Ion baterií. Tyto baterie pohání elektromotor, který přes převodovku roztáčí kola. Výhodou plug-in hybridu je to, že si jej nabijete přes noc v garáži ze zásuvky.

CM slibuje, že Chevrolet Volt ujede na baterie až 64 km a na kombinovaný pohon až 640 km. V Evropě se bude prodávat pod značkou Opel.


Autoweb
Autor: autoweb.cz