Pokud jsou sedadla prázdná, cítíte se opuštěně, pokud plná, tak jako v MHD, kde vám náhodou někdo nabídl volant. Ale co, proč nezapomenout na tradice...
Zvenčí to až tak poznat není, ale uvnitř - páni, to je místa! Do Hondy FR-V usadíte hned šest lidí - po třech v každé řadě. Samozřejmě, že když vám někdo nabídne možnost sedět vepředu ve třech, rádi si to vyzkoušíte.
Prostřední sedadlo je sice užší, ale to problém není. Velmi těsno je v oblasti, kde se potkávají ramena. Nezbývá tedy, než středovou sedačku posunout dozadu a stejně naložit i se středovou zadní. Vznikne tak rozmístění do "V", které ale ukousne kus ze zavazadlového prostoru.
Nakonec možná oceníte spíš to, že sedačka "navíc" po sklopení vytvoří úžasný odkládací ostrůvek, kde jsou držáčky na pití... Jako řidič si budete připadat zvláštně bokem všeho dění, protože sedačka je nezvykle blízko dveří.
Jelikož mají vepředu sedět tři, nesmí jim nic překážet, proto je na palubní desce řadicí páka, ovládací prvky i respekt budící páka ruční brzdy jak z kamionu.
Věnujme se ale i jízdním vlastnostem. Ty si podle Blesku zaslouží pochvalu. Motor 1.8i VTEC je tichý a i ve vyšších otáčkách spíš přede, než by hartusil. Během týdenního testu se spotřeba držela do osmi litrů, ale pokud by vaše jízdy nevedly často městskými kolonami, jistě nebude problém ji ještě snížit.
Potěší i skvělá základní výbava, Honda FR-V v provedení Comfort za 619 000 Kč nabízí mimo jiné i automatickou klimatizaci, úplnou elektrickou výbavu a tempomat.
HONDA FR-V
- Max. rychlost: 190 km/hod.
- Komb. spotřeba: 7,5 l/100 km
- Zavazadlový prostor: 439 l
- Cena: 619 000 Kč
Plusy:
+ prostor uvnitř
+ skvělý motor a ovládání vozu
+ dobré jízdní vlastnosti
Minusy:
- nezvyklé umístění některých ovládacích prvků
- posazení řidiče hodně vlevo
- menší zavazadlový prostor