Oproti němu má Clubsport o 66 mm širší rozchod – proto ty svalnatě vyboulené blatníky. Nízké čelní okno drží na místě tmavé A-sloupky, které z některých úhlů téměř nejsou vidět. TT Clubsport chce očividně vypadat jako pravý speedster. Celkový dojem dotvářejí detaily jako LED denní světla, černá maska chladiče nebo zadní difuzor.
I nový „koncept“ je poháněn motorem 2.0 TFSI, naladěným na 220 kW/300 koní. Jeho sílu přenáší na všechna čtyři kola dvouspojková převodovka S tronic a pohon všech kol na bázi spojky Haldex.
Audi stále trvá na tom, že jde pouze o studii. Fakt, že se druhá verze konceptu tolik přiblížila standardnímu modelu, si nicméně vykládáme jako faktické potvrzení přípravy na sériovou výrobu.
Jako pravý speedster

Audi TT Clubsport quattro
(autor: Autoweb.cz)
Automobilka Audi vyrukovala o víkendu s druhým konceptem stejného názvu. Audi TT Clubsport quattro 2008 si zachovává hlavní znaky originální studie, ale nelze si nevšimnout, že má mnohem blíž ke standardnímu TT.