Jde o systém Active Drive, který umožní i natáčení zadních kol. Připadá vám to povědomé? V osmdesátých letech se objevilo mechanické řízení zadních kol v japonských vozech, ale to současné řídí elektronika.

Laguna GT s novým systémem má vysoce lesklá zpětná zrcátka, zatmavená světla, agresivnější vzhled masky chladiče, osmnáctková litá kola, dvojitý výfuk...

Interiér dostal sportovní sedadla a menší volant... Ale to hlavní oceníte, až když projedete první zatáčkou! Auto sedí, reaguje na sebemenší pohyb volantu a je stabilní... Ve městě oceníte schopnost se vytočit na stejném prostoru jako malé clio.

Potřebujete vědět, jak to všechno funguje? Díky senzorům se k řídicí jednotce na zadní nápravě dostávají informace o rychlosti a otáčení volantu. Ty se vyhodnotí a podle nich se natočí zadní kola. Jako bonus dostáváte i velkou dávku bezpečnosti, tento podvozek si umí poradit nejen při prudkém brzdění, ale i nutnosti rychle se vyhnout překážce.