Jiný než obvyklý. To je hlavní definice designu korejských automobilů Ssang Yong. Vůz Actyon Sports, který Blesk testoval, od jiných modelů odlišuje především široký "úsměv" krytu chladiče. Actyon Sports je pickup schopný práce i ve velmi těžkém terénu. K tomu ho předurčují mohutný žebřinový rám a pohon všech kol. Díky uzamykatelné nástavbě nad korbou je možno vozit s sebou i cennější a větru či dešti hůře odolávající věci. Auto poskytuje slušnou míru pohodlí. Jízda je sice poněkud "rozhoupaná", ale ve městě se tak snadno přehoupnete přes výmoly nebo vyčnívající či naopak propadlá víka kanálů. Kvůli pohonu zadních kol (přední se přiřazují po otočení příslušného ovladače) je auto trochu přetáčivé. Motor, kterým je dvoulitrový turbodiesel, má dostatečnou sílu, aby auto rozjel i rychleji, než je povolená dálniční rychlost. Také v terénu se dá díky němu vyšplhat i do pořádně velkého kopce. Jen pozor na terénní zlomy. Kvůli velkému rozvoru by se mohlo stát, že si auto takzvaně sedne na břicho. Hlavní slabinou testovaného auta bylo řazení. Je velmi nepřesné a občas dokonce některý z rychlostních stupňů samovolně vyskočil.
Ssang Yong Actyon Sports 200 XDi Max. rychlost: 161 km/hod. Spotřeba: 8,0 l/100 km Zavazadlový prostor: 453 l Cena: od 689 980 Kč Plusy: + velký dojezd + slušné jízdní vlastnosti + dobrá cena Minusy: - řazení - pouze 2 airbagy - "traktorový" zvuk motoru