V jednom směru měřeného úseku na dálnici u Washingtonu rychlostí 413 kilometrů v hodině a zpět necelou čtyřistadesítkou. Výsledkem je průměrná rychlost 411,76 kilometru v hodině. Dosáhl ji před pár dny americký supersport SSC Ultimate Aero TT. Znamená to, že Bugatti Veyron, kterým jezdí mimo jiných i český podnikatel Radim Passer, už není nejrychlejším sériově vyráběným autem světa. To totiž při oficiálním měření jelo v průměru o čtyři kilometry v hodině pomaleji. SSC Ultimate Aero TT, které vyrábí americká firma Shelby Supercars, má pod kapotou motor o výkonu téměř 1200 koní. To je skoro o dvě stovky více než Bugatti Veyron a právě šestkrát tolik, kolik má nejvýkonnější české auto - Octavia RS. Pokud byste si chtěli tohle auto koupit, připravte si zhruba dvacet milionů korun. To není zas až tolik, uvážíme-li, že "pomalejší" Veyron stojí dvakrát tolik.


Porovnání dvou nejrychlejších aut světa: Ultimate * Veyron Max. rychl.: 411 km/hod. * 407 km/hod. Zrychl. 0-100: 2,78 s * 2,50 s Výkon motoru: 1200 k * 1001 k Cena: 20 mil. Kč * 40 mil. Kč Další auta schopná jet přes 350 km/hod.: Saleen S7, Koenigsegg CCR, McLaren F1, Ferrari Enzo...