Nové Subaru Impreza si teprve začíná užívat slávu ve výstavní hale frankfurtského Autosalonu. Blesk však už měl možnost otestovat jeho jízdní kvality. V Praze a ve středních Čechách se konala evropská novinářská prezentace nové generace kultovního auta. Zajímavým odstínem bílé barvy byla nalakována karoserie imprezy, v níž Blesk absolvoval stovky kilometrů. První pohled na linie karoserie přinesl příjemné překvapení: auto ve skutečnosti vypadá lépe než na fotografiích, které už továrna zveřenila dříve. Stále však zůstává mírný pocit nostalgie po mile krabicovité karoserii sedanu minulé generace. Tentokrát jde o čistokrevný hatchback. Zezadu je však design velmi neotřelý. Uvnitř zůstala klasická páka redukční převodovky, sportovní tříramenný volant a i z jiných modelů Subaru známé velké knoflíky ovládání klimatizace. Příjemné je více místa pro cestující vzadu a samozřejmě i lepší přístup do kufru. Jízda se stopadesátikoňovým dvoulitrovým motorem (subaru ještě nabízí menší benzinovou patnáctistovku) je příjemná na všech typech silnic a povrchu. Díky nízkému těžišti, stálému pohonu všech kol a sportovnímu naladění, se auto chová naprosto předvídatelně a v zatáčkách si můžete dovolit o dost víc než s jinými auty.
Technická data: Motory: 2x benzinové (1,5 a 2,0) Počet rychlostí: 5 (4 s automatickou převodovkou) Max. rychlost: 193 km/hod. (s motorem 2,0) Spotřeba: 7,5 (motor 1,5) a 8,4 (motor 2,0) l/100 km Rozměry (d,v,š) v mm: 4415, 1749, 1475 Brzdy: kotoučové vpředu i vzadu Pohon: stálý pohon 4 kol