Fiat postupně předvádí veřejnosti další nečekané schopnosti své pandy. Toto autíčko, které se v roce 2004 stalo evropským vozem roku, se vloni představilo jako terénní čtyřkolka. Letos tedy přišla na řadu "ostrá" verze Fiat Panda 100 HP. Jak název napovídá, pod kapotou se ukrývá sto koní. To se sice v současnosti, kdy nejsou výjimečné běžné cestovní vozy s výkony třikrát většími, může zdát až úsměvná hodnota, ale v tomto případě to bohatě stačí ke skvělé sportovní jízdě. Na stovku se tato ani ne tunu vážící panda rozjede pod deset sekund. Maximum je přes sto osmdesát. Okolní řidiči takové výkony od pandy nečekají. Vypadá sice trochu jinak než její civilní sestry, ale stále si zachovává charakter milého autíčka. Je lehce přikrčená (podvozek je snížen o dva a půl centimetru), má poněkud rozšířené blatníky a prahy, menší zrcátka a napodobeninu difuzoru vzadu. Uvnitř už přítomnost silného motoru pod kapotou nenaznačuje vůbec nic. Jízda s touto pandou ve městě je podobná jako s většinou jiných sportovně laděných aut. Přitvrzené tlumiče vás na hrbolech pořádně naklepou. Naopak na lepší silnici je to paráda. Řízení (i když i po zmáčknutí tlačítka sport je příliš přeposilované) posílá poslušně auto tam, kam chce řidič. V ostrých zatáčkách se panda sice stále dost naklání, ale pocit nebezpečí nejspíš nepocítíte. Řazení je bezproblémové, brzdy rovněž. Příjemně zněl zvuk motoru. Plusy * příznivá cena * výborný motor i podvozek * dobrý výhled Minusy * příliš civilní interiér * miniaturní zavazadlový prostor * málo komfortní jízda po horším povrchu