Nablýskaná auta, krásné dívky, sebevědomé projevy šéfů automobilek. Stejně jako v minulých letech to letos vypadalo na nejvýznamnějším jarním evropském automobilovém veletrhu. Velká část diskuzí se ale stáčela jedním směrem - k ekologii. Pro všechny velké výrobce je to nyní téma číslo 1. Dosud se však nevytvořil žádný hlavní směr, který by dal definitivní odpověď na to, jaké technické řešení přivede v budoucnosti auta k hranici nulových emisí. K vidění tedy jsou v Ženevě jak hybridy, tak vozy poháněné zemním plynem, biopalivy, dokonce i elektromobily. Volkswagen má pak speciální řadu vozů s dieselovým motorem, které mají nízkou spotřebu a vypouštějí do ovzduší výrazně méně škodlivin než jiná obdobně velká a výkonná auta. Na druhou stranu se, přestože se to může zdát v rozporu se snahou o výrobu ekologických aut, stále rozšiřuje nabídka sportovních aut. Mezi malými ostrými hatchbacky se nově objevil Opel Astra OPC, Peugeot 207 GTi, k velkým výkonným kupé nyní patří například Maserati Granturismo. V Ženevě byla pochopitelně i "česká" auta. Největší tuzemský výrobce představil kromě již mnohokrát přetřásané nové fabie i její sportovní verzi pro rallye, také jsme si mohli osahat verze Scout Roomstera i octavie. V Kolíně se nadále vyrábějí trojčata C1, Aygo a Peugeot 107. Nové fabie již lze objednávat Ze sedmi druhů motorů a pěti stupňů výbavy si již mohou začít vybírat zájemci o novou fabii. První pyšný majitel, pokud si ovšem vybere některý z vozů, které budou na skladě, bude moci nejnovější škodovku ukázat sousedům 30. března. Výbava motor cena Fabia 1,2 12V - 44kW 249 900 Kč Fabia Classic 1,2 12V - 44 kW 265 900 Kč Fabia Classic 1,4 16V - 63 kW 310 900 Kč Fabia Classic*) 1,4 TDI - 51 kW 360 900 Kč Fabia Classic 1,9 TDI … - 77 kW 400 900 Kč Fabia Elegance 1,6 16V - 77 kW 404 900 Kč *) nejlevnější verze s dieselovým motorem