Pokud vás neodradil od čtení už název tohohle auta, pravděpodobně vůbec nejhorší v historii motorismu, můžeme vás uklidnit - dál už to bude jenom lepší. Firmičku se zatím jediným produktem vedou dva bývalí zaměstnanci Audi, což se odráží na volbě pohonného ústrojí. Vidlicový osmiválec 4,2 l z produkce ingolstadtské automobilky byl ovšem obohacen o dvě turbodmychadla a řadu dalších úprav, díky kterým produkuje výkon 800 koní. Po loňském debutu sériového Apolla v Ženevě se Gumpert vrací na místo činu s novým modelem Sport. Nové zadní křídlo a další modifikace aerodynamiky zvýšily nejvyšší rychlost na 360 km/h. Zrychlení na 100 km/h trvá rovné tři sekundy. K tam extrémním výkonům je kromě účinné aerodynamiky a silného motoru zapotřebí rovněž nízká hmotnost. Díky trubkovému rámu z chrom-molybdenové oceli a karbonovému monokoku nevytlačí Apollo ručičku váhy dál než na hodnotu 1200 kg. Poněkud v rozporu se zvyklostmi je model Sport opulentněji vybavený než základní verze. Bude vás hýčkat alcantarovým čalouněním, přehrávačem CD, navigačním systémem a couvací kamerou. Německá auta nebývají z laciného kraje a ani Gumpert se cenou rozhodně nijak nepodbízí. Abyste si ho mohli pořídit, musíte mít v prasátku naskládáno nejméně deset milionů korun.