Suzuki SX 4 ve verzi 4x4 je pozoruhodné auto. Není tak nabubřelé jako valná část dnešních sportovně užitkových vozů, přitom si s polní či lesní cestou dokáže poradit stejně dobře jako ony a při jízdě na silnici nemá řidič v žádném případě pocit, že by bylo lépe přesednout do nějakého jiného přibližovadla. Navíc je o dost levnější. Ještě jednu výhodu má - jeho tvary nejsou okoukané a jen tak si ho nespletete s dalšími vozy zaparkovanými ve vaší ulici u chodníku. Jak se ukázalo v týdenním testu Blesku, jde o opravdu univerzálního sluhu. Není pro něj problém jet v případě potřeby osmdesátkou po polní cestě, udržovat stanovenou dálniční rychlost nebo se díky přiměřeným rozměrům hbitě pohybovat po městě. Tam také řidič ocení nadprůměrný výhled z vozu. Před vnějšími zpětnými zrcátky jsou totiž ještě okénka, která na rozdíl od jiných vozů nemají pouze designovou funkci. Na jezdění s SX 4 si člověk rychle zvykne. Přitom šanci oblíbit si ho budou mít nejen řidič a případný spolucestující vpředu, ale i ti, kteří usedají dozadu. Mají totiž na rozměry auta k dispozici velmi dobrý prostor na kolena. K dispozici je i velmi dobrá výbava, například vyhřívání sedadel. Bohužel zavazadlový prostor není největší, navíc se pod jeho dnem skrývá pouze dojezdové kolo. Při jízdě může mít sice řidič trochu nepříjemný pocit, že se v zatáčkách karoserie naklání, ale rychle zjístí, že kvalitní podvozek vůz udrží ve zvolené stopě. Na silnicích s horším povrchem ale nerovnosti na vozovce pocítí pozadí členů posádky. Díky výkonné benzínové šestnáctistovce (79 kW) má auto dost výkonu na předjíždění na silnici i na překonání poměrně obtížného terénu. Tady navíc může pomoci i zámek pohonu 4x4, zatímco na běžné silnici se využívá pouze náhon na dvě kola. Na mokru, blátě a sněhu pak je možno volit automaticky přiřaditelný pohon zbývající nápravy. Suzuki GLX 4x4 Max. rychlost: 170 km/h Spotřeba: 7,1 l /100 km Zavazadlový prostor: 270 l Cena: 449 900 Kč