Uplatní se jako městské i poloterénní auto. Příznivce městského stylu života i ty, kteří chtějí co nejčastěji pobývat v přírodě, se snaží svým novým modelem SX 4 oslovit automobilka Suzuki. Proto ho připravila ve dvou verzích jako silniční dvoukolku a terénní čtyřkolku. Ta se kromě systému pohonu kol liší i zvnějšku - konkrétně má o půldruhého centimetru vyšší vzdálenost podvozku od země a na nárazníky, prahy a lemy blatníků přibyly plastové ochranné prvky. Do této verze také výrobce dodává silnější benzínový motor. Konkrétně jde o benzínovou šestnáctistovku s výkonem 79 kW. Díky němu SX 4 dosáhne nejvyšší rychlosti 170 km/h a spotřebuje podle výrobce 7,1 l na sto kilometrů. V této verzi s nejvyšší výbavou (obsahuje čelní, boční i hlavové airbagy, automatickou klimatizaci, vyhřívání předních sedaček, rádio s CD s ovládáním na volantu, startování motoru tlačítkem a také třeba střešní lyžiny bude Suzuki SX 4 stát 449 900 Kč. Naopak nejlevnější "městská" verze bude mít pod kapotou zatím zásadně benzínovou patnáctistovku (73 kW) a v základní výbavě s dvěma airbagy přijde kupce na 299 900 Kč. Auto je svojí velikostí mírně nad malými vozy typu fabie. Rozvor činí přesně dva a půl metru, zavazadlový prostor pojme 270 litrů. Do budoucna se počítá i s nasazením dieselového motoru.
Hladké do města, s plasty na venkov

Silniční verze SX 4 bez plastů na karoserii vypadá menší
(autor: archiv)
Vaše manželka by ráda městské auto a vy naopak něco terénnějíšího? Máme pro vás řešení