Pouze v jediném autosalonu ve východní Evropě se prodávají vozy Lamborghini. Od minulého týdne je otevřen v pražské Freyově ulici. Když si Polák, Slovák, Čech či Maďar chce koupit nové "lambo" či si ho potřebuje nechat opravit, musí právě sem. Novinkou v sortimentu je Lamborghini Gallardo spyder. Menší z vozů, které nyní Lamborghini vyrábí, je designový skvost. I díky svým rozměrům (4,3 metru na délku, 1,9 metru na šírku a jen 119 centimtetrů na výšku), budí i v klidu dojem mimořádně výkoného auta. A to i přesto, že kvůli kapotě, která kryje i složenou plátěnou střechu, chybí na rozdíl od kupé okno umožňující pohled na motor. Aby linie nic nerušilo, jsou vzpěry, které mají posádku chránit při převrácení, skryté. Aktivují se až v případě nebezpečí. Také zadní spojler není při stání či pojíždění ve městě vidět. Objeví se až při sto dvacítce a zpět se zasune při snížení rychlosti na devadesát kilometrů v hodině. Auto pohání motor objemu téměř pět litr a s výkonem 520 koní. Díky němu může zastřešený gallardo spyder jet 314 kilometrů v hodině a s nebem nad hlavou jen o sedm kilometrů v hodině pomaleji. Na stovku se z klidu rozjede za 4,3 sekundy. Motor pohání všechna čtyři kola. Pokud jede vůz stálou rychlostí, jde 70 procent síly na zadní nápravu. Prodejci sice tvrdí, že i s takovým autem se díky špičkovému podvozku nemusíte bát jezdit po městě, nicméně pohled na výrobcem udávanou spotřebu v městském režimu (téměř 25 litrů na sto kilometrů) vás od toho nejspíše odradí. V sériové výbavě má auto, jehož cena činí zhruba pět miliónů korun čtyři airbagy, ESP, xenonová světla, duální klimatizaci a kožený interiér. Barev karosérie může být čtrnáct, plátno střechy je zatím pouze černé, ale brzy přibudou i další barvy