Číslo 206 zůstává, "dvěstěsedmička" přichází. Číselná řada peugeotu v kategorii malých aut bude od druhé poloviny května i v České republice čítat čtyři auta: 107, 1007, 206 a zmiňované 207. Tuto absolutní novinku jsme si mohli vyzkoušet na jarní Mallorce. Byť nový peugeot především díky zvětšeným rozměrům nemusí na dámy, (protože především jim je model 207 určen), působit tak roztomilým dojmem, jako veleúspěšná dvě stě šestka, určitě půjde o úspěšné auto. Šanci na jeho skvělé prodejní výsledky zvyšuje pět hvězdiček, kterých dosáhl v nárazovém testu ochrany dospělých pasažérů a čtyř za bezpečnost dětí. Sériově je v autě šest airbagů. Tvůrci vozu mysleli na řadu detailů, které zpříjemňují posádce pobyt ve voze. Tak například ve většině verzí je integrovaný osvěžovač vzduchu, do něhož si můžete volit ze sedmi vůní. Navíc, do interiéru při ostřikování čelního skla nepronikne pach čistícího prostředku. Téměř k dokonalosti dovedli designéři tak zdánlivě bezvýznamný detail, jako je vnitřek víka odkládací schránky před spolujezdcem. Do něho lze uklidit doklady, mince, brýle, tužku a může sloužit i jako držák nápoje. Také zavazadlový prostor, (má objem solidních 270 litrů), je praktický. Najdete v něm dva háčky, šest upínacích ok, upevňovací popruhy i síť. Schránky ve dveřích by ale mohly být větší a také nám v ostrých zatáčkách chybělo madlo na dveřní opěrce, kterého by se spolujezdec mohl chytit. Na silnici auto překvapí svojí ochotou k rychlým průjezdům zatáček. Řízení je skvělé, podvozek takřka ideálně naladěn jak pro jízdu ve městě, tak i mimo něj. Konstruktéři peugeotu dokázali zlepšit i v minulosti tolikrát kritizované řazení.


