Jezdíte rádi za památkami? Máte čtyři ratolesti? Pak je Honda FRV autem právě pro vás. Pokud máte dětí méně, můžete přibrat jejich kamarády nebo vzít na výlet dědečka a babičku. Do auta, které je na délku přibližně tak dlouhé jako Fabia Combi, totiž konstruktéři dokázali umístit šest samostatných sedaček. Tři dopředu a tři dozadu. Je proto jasné, že auto musí být širší než běžný osobák. Ne ale nijak výrazně - jen zhruba o patnáct centimetrů v tomto směru přerůstá zmiňované nejprodávanější auto na českém trhu. Na rozdíl od běžných osobních aut, které Honda vyrábí, tohle nemá výrazný sportovní charakter. Ne že by bylo nějak pomalé a do zatáčky by se s ní člověk musel ploužit, ale robustní vůz má podvozek naladěn spíše komfortně. Na citelnou nedotáčivost si řidič musí chvíli zvykat. Na dálnicích a kvalitních silnicích je ovšem jízda s FRV i díky skvělému dieselovému motoru 2,2i - CDTi radostí. Nejzajímavější v interiéru je systém řešení prostředních sedadel v obou řadách. Je logické, že kvůli tomu přednímu musela být řadicí páka umístěna na palubní desku a páka ruční brzdy pod ní. Pokud bude prostřední sedačka v úrovni s tou řidiče a spolujezdce u pravých dveří, pak se všichni tři budou docela tísnit. Je ovšem možné ji posunout docela výrazně vzad. Aby bylo místo i pro prostředního zadního cestujícího, posune se i jeho sedačka. Tím ale zmenšíme jinak dostatečně velký i dobře přístupný zavazadlový prostor. Také jeho tvar bude pak dosti nepraktický. I po této manipulaci bude lépe, když na ona prostřední místa usednou jen děti či lidé menších postav a ne na příliš dlouhou dobu. Když budeme cestovat pouze ve čtyřech či pěti, je možné jednoduchou manipulací z prostředního sedadla vytvořit odkládací stolek s úložnými prostory.


Honda FRV 2,2i - CDTi Max. rychlost: 190 km/hod. Spotřeba: 6,3 l/100 km Objem zavazadelníku: 439 l Cena: od 725 tisíc Kč