Smělé plány ohlásili představitelé korejských automobilek na ženevském autosalónu. Během pěti let chtějí KIA a Hyundai zdvojnásobit své loňské prodeje na evropském trhu, tedy až na milión aut ročně. Pomoci jim k tomu má i produkce ze dvou nových závodů na území bývalé československé federace. Závod v Žilině začne dodávat auta na trh již letos, a ten v Nošovicích (bude-li skutečně tam) během následujících několika let. Na autosalónu představili několik zásadních zcela nových či inovovaných modelů (KIA -Carnival a Sorento, Hyundai pak Accent a Santa Fe). Navíc se dá očekávat, že na trh vstoupí i automobilky z Číny a dokonce i z Indie. Konkrétně firma Tata ukazovala hned tři karosářské verze modelu Indigo. Evropští výrobci naopak rozšiřují svůj sortiment a sází i na auta pro radost. V Ženevě bylo vidět nebývalé množství nově stvořených sportovních kupé a kabrioletů. Zákazníky, kteří dosud kupovali ojetiny, chtějí evropské automobilky nalákat na levná auta. Typickým příkladem je Dacia ze skupiny Renaultu. Ta ukazovala načinčaný koncept kombi odvozeného od modelu Logan.