BMW oslaví titul Andyho Priaulxe v mistrovství světa cestovních vozů limitovanou sérií sedanu 320si. Po nedávném zisku titulu v MS cestovních aut oznámilo BMW podrobnosti o limitované verzi sedanu trojkové řady s označením 320si. Celkem vznikne pouze 2600 exemplářů, přičemž výroba bude probíhat mezi březnem a zářím 2006. Nejvýznamnějších úprav ve srovnání se sériovou 320i doznal dvoulitrový čyřválec, ručně montovaný britskou továrnou v Hams Hall. Vrtání válců bylo zvětšeno o 1 mm na 85 mm a zdvih snížen o 2 mm na 88 mm, kompresní poměr narostl z 10,5:1 na 11,0:1, konstruktéři vynechali systém Valvetronic a hlavu válců vyrábí v Landshutu divize F1. Kvůli úspoře 10 kg a snížení těžiště je kryt hlavy válců vyroben z karbonu. Vysokootáčkový motor dosahuje výkonu 173 koní při 7000 otáčkách, zatímco točivý moment vrcholí na 200 Nm při 4250 km/h. Nejvyšší rychlost BMW 320si činí 225 km/h, zrychlení 0 až 100 km/h trvá 8,1 s a pružné zrychlení na čtyřku z 80 na 120 km/h zvládne za 7,7 s. Kombinovaná spotřeba se pohybuje na přijatelných 8,9 l/100 km. Exteriér BMW 320si využívá M paket trojkové řady, tedy aerodynamické doplňky karoserie, sportovní sedačky i odpružení a hliníkové prvky v interiéru. Litá osmnáctipalcová kola evokují závodní BMW a jsou obuta do pneumatik rozměru 225/40 vpředu a 255/35 vzadu. Cena BMW 320si se bude na českém trhu podle našeho odhadu pohybovat kolem 1,2 milionu Kč.