Tato Mazda 3 je společným dílem firem RT Performance (motor), HJS (výfuk), GTN (exteriér), Eibach (podvozek), Spangenberg (interiér), Borbet (kola) a Toyo (pneu). Německá firma Heinrich Eibach se zabývá po dlouhá desetiletí sportovním odpružením a ve svém oboru je uznávanou veličinou - dodává například titanové pružiny pro Bugatti Veyron. Ve spolupráci s firmami specializovanými na další obory postaví čas od času zajímavé auto. Tentokrát je to Mazda 3 v provedení hatchback, poháněná dvoulitrovým čtyřválcem o výkonu 150 koní. Díky tuningu od RT Performance má motor zvýšený výkon na 168 koní, točivý moment posílil ze 187 na 205 Nm. Zrychlení z nuly na stovku se zkrátilo o jednu sekundu na 8 s, nejvyšší rychlost vzrostla z 200 na 208 km/h. Sportovní nerezové výfukové potrubí o průměru 60 mm pochází od firmy HJS, přičemž ladění sportovního zvuku probíhalo ve zvukové laboratoři. Pevnější pružiny Pro-Kit se sníženým zdvihem pocházejí samozřejmě od samotného Eibachu, podvozek snižují o 30 mm a společně s předním a zadním stabilizátorem zaručují precizní reakce na pohyby volantu s minimálními náklony karoserie. O náležité zvýraznění exteriéru se postarala švýcarská firma GTN Tuning, od níž pochází přední a zadní nárazník, prahové spoilery a čelní maska. Exkluzivní karbonové doplňky interiéru dodala německá firma Spangenberg, multimediální souprava nese značku Alpine. Litá sedmnáctipalcová kola Borbet, vyrobená exkluzivně pro toto auto, obouvají pneumatiky Toyo rozměru 215/45.
Eibach Mazda 3
Zpět
na
Německý specialista na odpružení sestavil exkluzivní tuningovou kompozici, založenou na Mazdě 3