* Jak jsem dělal autoškolu: "Od čtrnácti let jsem tajně jezdil rodinným trabantem, takže autoškola nebyla problém." * Čím teď jezdím: "Používám dvě firemní auta - TVR Tuscan S a BMW 330 tdi." * Proč miluji svoje auto: "TVR mám rád pro jeho výkon 440 koní a podobné jízdní vlastnosti, jaké má soutěžní automobil, s kterým momentálně závodím." * Moje první auto: "Trabant v 18 letech. Dostal jsem ho od matinky, která byla taky blázen do aut. Dokonce se Škodou Spartak jezdila soutěže." * Kolik jsem měl aut: "To nespočítám, protože po revoluci jsem s auty obchodoval a měl jsem jich najednou i dvacet. Rád vzpomínám na Fiat 850 Spider, to bylo za totality auto snů a například v Nových Hradech jsem u něho napočítal najednou 24 lidí." * Jakou opravu zvládnu: "Kromě složité elektroniky auto opravit umím. Nejsem sice automechanik, ale závody mě naučily..." * Za co platím pokuty: "V poslední době mám štěstí, že tolik neplatím, jezdím pomaleji, ale loňský rok jsem platil ve Francii na dálnici 180 eur - jel jsem 190 km/h." * Největší rychlost, jakou jsem jel: "Na závodech na okruhu v USA, s Pontiakem Firebird jsem jel na konci cílové rovinky 279 km, jinak v Táboře na letišti s Dodge Viper 260 km/h." * Nejhorší havárie: "Při závodu v Itálii. V cílové zatáčce mně praskla pneumatika. Po šesti přemetech zůstalo z mého forda pouze jedno zadní kolo a zadní diferenciál, jinak šrot..." * Jaké přestupky nejčastěji dělám: "Jezdím moc rychle a občas taky neblikám." * Kdy nadávám v autě: "Pořád, protože pořád někam spěchám a hlavně po Praze nic nestíhám." * Co na silnici nesnáším: "Pomalé řidiče v rychlém pruhu a Francouze, kteří jezdí snad nejhůř v Evropě." * Příběh, na který nezapomenu: "Jel jsem s kolegou ve fabii, která byla z autoškoly. To jsem ale nezaregistroval, a když jsme sjížděli dolů z kopce, tak jsem mu omylem sešlápl při protahování plný plyn na druhých pedálech. Řítili jsme se několik zatáček v protisměru a on vydával samé divné zvuky. Až po chvíli jsem s hrůzou pochopil, že na mě řve "Plyn! Plyn!" a nechlubí se, jak umí řídit..." * Jak jsem jezdil v cizině: "Například na dálnici z Káhiry jsem potkal v mém pruhu protijedoucího oslíka s károu." * Sex v autě: "Většinu času trávím v autě, takže... Akorát to je někdy trochu nepohodlné." * Já a stopování: "Stopaře už neberu. Naposled jsem při cestě do Liberce vzal vojáka, který chtěl do Trutnova a já ho omylem odvezl do Turnova. Ptal jsem se ho, proč mi neřekl, že ho vezu jinam. On odpověděl, že se celou cestu bál promluvit. Tímto se mu omlouvám."


TVR Tuscan S * cena se pohybuje od 2 do 4 miliónů korun. * max. výkon motoru: 460 koní. Max. rychlost: 314 km/h. Zrychlení z 0-100 km/h: 3,9 vt.. Zrychlení z 0-160 km/h: 9,2 vt.. * tuscanů je na světě cca 2500, speciálů s označením »S« však jen několik desítek. A v Česku je jediný. * každý automobil je vyráběn ručně. Na motoru jsou vyraženy iniciály pracovníka, který jej vyrobil.