Nebude sice nejsilnějším, rozhodně však ani nejslabším z celkové budoucí nabídky (později se v prodeji objeví i model M6 se zhruba 500 koňmi). Pod kapotou vozu se usadí již z jiných modelů známý 4,4litrový osmiválec s výkonem 333 koní (245kW) a 450 Nm, který bude umět s vozem akcelerovat na stokilometrovou rychlost za 5,6s, ve 250 km/h pak zasáhne elektronický omezovač rychlosti. V nabídce se přitom šestka objeví rovnou se třemi alternativně nabízenými převodovkami. Sériově bude dodávána se šestistupňovou manuální převodovkou, za příplatek pak bude v nabídce šestistupňový automat s možností manuálního řazení nebo polomanuální, stejně tak šestistupňová převodovka SMG s řazením pod volantem. Sportovněji zaměření zájemci se jistě poohlédnou po sportovním paketu, který kromě pevnějšího podvozku obsahuje i devatenáctipalcová kola a inovativní systém Active Steering představený v modelu BMW 5, který v závislosti na rychlosti vozu nejenže upravuje tuhost řízení, ale i převod řízení, tedy ovlivňuje počet otáček potřebných k otočení kol z mezních poloh. V reálu to znamená, že při parkování stačí jedno otočení volantem a kola vozu se dostanou do krajní pozice, naopak při jízdě po dálnici není řízení vozu tolik citlivé, při přejíždění z pruhu do pruhu tak volant vyžaduje větší výchylku. Elektronická stabilizace vozu navíc spolupracuje i s tímto systémem a v případě potřeby může zasáhnout lehkou korekcí natočení kol do řízení vozu pro jeho stabilizaci na vozovce. Šestkové BMW ale bude především o komfortu, takže nechybí například integrované bezpečnostní pásy v předních sedačkách pro usnadnění přístupu na zadní místa, kožené čalounění, oddělená klimatizace, navigace s DVD, ovládání elektronických systémů sjednoceným ovladačem iDrive nebo příplatkový displej promítající vybrané informace na čelní sklo před řidiče. Cena vozu na našem trhu ještě nebyla stanovena, její výši však odhadujeme zhruba na 2 850 000 Kč.