Ten ponese označení 911 Carrera 4S Cabriolet a o jeho pohon se postará známý 3,6litrový šestiválec umístěný nad zadními koly. Dosahuje výkonu 320 koní které přenáší na všechny kola přes šestistupňovou manuální převodovku. Ani zástavba pohonu všech kol ale neubrala Porschi na divokosti, na stokilometrovou rychlost se dostane za 5,3s, což je oproti modelu kupé jen o pár desetin pomalejší čas. Maximální rychlost vozu však dosahuje stejné hodnoty 280 km/h, která je i s o 70 kg lehčím kupátkem shodná. O slušný brzdící účinek se stará brzdová soustava převzatá ze silnějšího modelu Turbo, která zaručuje fantastické vlastnosti i u kabrioletu. Za předními osmnáctipalcovými koly se totiž ukrývají vrtané brzdové kotouče s vnitřním chlazením a průměrem 330mm. Pokud by ani to nebylo jeho majiteli dost, může si stejně, jako u modelu Turbo, připlatit za keramické kotouče, které pak nabízí nepochopitelné zážitky při zbrždění. Kotouče z tohoto materiálu totiž mají zhruba dvakrát vyšší tepelnou odolnost, tedy nikdy se nestane, že by řidič docílil jejich vadnutí, navíc jak tvrdí automobilka, je není třeba měnit za celou životnost vozu... Plátěná střecha je ovládána elektronicky, zajímavostí na ní je však možnost jejího stažení i za jízdy a to až do rychlosti 50 km/h. Celá operace pak trvá zhruba 20s. Co za to? Cena pro evropksý trh byla stanovena na 85 900 Euro bez daně...
Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet

(autor: )
Zpět
na
Tradiční výrobce sportovních vozů, německá automobilka Porsche, rozšiřuje nabídku svého většího modelu 911 o další přírůstek, o kabriolet s pohonem všech kol.