Evropské auto roku z přelomu tisíciletí Toyota Yaris před krátkým časem prošlo omlazovací kúrou, která jeho výtečné vlastnosti ještě umocnila. Jeho bezpečnost a spolehlivost již byly oceněny v mnoha anketách a testech avšak Toyota chce mít Yarise ještě lepšího. Hlavní změny nejsou na první pohled skoro viditelné. Při pohledu zvenčí vpředu zaznamenáte jinak tvarované světlomety , které se protáhly až k pozměněnému nárazníku. Mřížka chladiče je nyní žebrovaná. Podobně je upravena i záď vozu. Ani v interiéru neoněmíte úžasem nad množstvím proměn. Zaujmou vás hlavně kvalitnější použité plasty a nové potahové látky. Hlavní proměny jsou technické. Inženýři si pohráli se zadní nápravou. Zmodernizovány byly dva motory. Nová konstrukce pístů a výfukového potrubí dodaly větší točivý moment motorům 1,0 a 1,5 l. Novinkou je benzínový čtyřválec 1,3 VVT-i s proměnným časováním ventilů. Poprvé se v nabídce objevuje převodovka MMT, která funguje buď jako automat, neboť umožňuje sekvenční řazení. Proti běžné mechanické převodovce slibuje Toyota úsporu 0,2 litru na 100 km. Asi nejvíc překvapila Toyota tím, že inovovaný yaris (už v základní výbavě najdete ABS s EBD, airbag řidiče, palubní počítač a autoradio s CD) stojí méně než ten starý. Nejlevnější je třídveřová Toyota Yaris Base za 279 900 Kč.