Na návrhu prototypu pracovalo designové studio v Coventry vedené Simonem Coxem a Martinem Smithem. Snažili se vytvořit klasicky se tvářící sportovní roadster s dlouhou karoserií a krátkou zádí, podobně, jako tomu je třeba u nového BMW Z4 nebo klasiky - Porsche Boxster. Přední části vozu dominují velké nádechy v nárazníku na které navazují ostře řezané reflektory. Bok vozu může do značné míry připomínat stávající Opel Speedster, což ostatně není na škodu. Jak už je u konceptů zvykem, i Lightning sedí na ohromných litých kolech, vpředu devatenáctipalcových, vzadu dokonce dvacetipalcových. Uvnitř nalezneme dvě jasně tvarované sedačky s výrazným bočním vedením těla cestujících a vše doplňuje čalounění černou a červenou kůží. Pod kapotou vozu pak nalezneme Opelův čtyřválec ECOTEC s objemem válců 2,2litru, kterému však sílu dodává ještě kompresor. Ten se postaral o zvýšení jeho výkonu na 240 koní a jeho točivý moment pak ještě stoupl k 305 Nm. Výkon vozu je pak přenášen přes šestistupňovou převodovku na zadní poháněná kola. Přesto, že vůz vypadá jako zcela hotový vůz, automobilka nepočítá s jeho sériovou výrobou. Chce si na něm pouze ověřit reakce veřejnosti, které pak zužitkuje při tvorbě vozu, který by se měl finálně objevit ve výrobě.